نمونه سوالات شیمی

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

persian music download

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

فرصت نشد عاشق بشم با تو

با تویی که سردو بی رحمی

فرصت نشد حتی بگم برگرد

با اینکه حرفامو نمیفهمی

حرفی نمونده واسه ی گفتن

حرفامو از چشام پیدا کن

رفتی ندیدی پای من سسته

حال منو اکنون تماشا کن

حال منو هم اکنون تماشا کن

بارون که میزنه دیوونه میشم عطر تو میپیچه

خودت که میدونی جهان بدون عشق تو هیچه

من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من

به یاد تو کوچه ها رو طی میکنم من

میگم برو با اینکه میدونم

ی نباشی حالم آشوبه

محکوم نیستی وقتی

حال تو جای دیگه ای خوب ه

داری نگاهم میکنی اکنون

مثل گذشته انگار مغروری

میریو از حالم نمیفهمی

قلبت نمیکوبه تو که دوری

قلبت نمیکوبه تو که دوری

بارون که میزنه دیوونه میشم عطر تو میپیچه

خودت که میدونی جهان بدون عشق تو هیچه

من به یاد تو روزو شب میکنم به مفهوم عاشقم من

به یاد تو کوچه ها رو طی میکنم من

  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • یاسر داوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی