نمونه سوالات شیمی

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر موزیک نیمه گمشده مجید اخشابی

لحظه ی دیداره عاشقی معنا شد
تپشه قلبم گفت خودشه پیدا شد
خونه ی تنهاییم پر شد از خوشبختی
با تو امروزه من عاشقه فردا شد
عطر رفیق داشتن رو از نگاهت چیدم
طعم ه من شیرین شد رنگه من قشنگ شد
تو شروعه شادی لحظه ی پایانه غمی
نیمه ی گم شده ی من نه زیاد ی نه کمی
تو نگاهت به تمومه آرزوهام میرسم
یه فرشته از بهشتی که تو سر نوشتمی
یه فرشته از بهشتی که تو سر نوشتمی

تکست موسیقی نیمه گمشده مجید اخشابی


تو فقط لیلی باش دله مجنون با من
گذر از این هفت خان سختو آسون با من
لحظه های شادی همشون ماله تو
غـم اگه پیدا شد تو نترس اون با من
دست تغییرتو رو بده به دست من
رد بشیم از جهان برسیم هر جا شد
پاکیه این عشقو آسمون تضمین کرد
دست گرم خورشید سایه بونه ما شد
تو شروعه شادی و لحظه ی پایانه غمی
نیمه ی گم شده ی من نه خیلی ی نه کمی
تو نگاهت به تمومه آرزوهام میرسم
یه فرشته از بهشتی که تو سر نوشتمی
یه فرشته از بهشتی که تو سر نوشتمی
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • یاسر داوری

نظرات (۱)

  • تبدیل عکس به نقاشی
  • تبدیل عکس به نقاشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی