نمونه سوالات شیمی

  • ۰
  • ۰

متن موزیک چشـم آهو مهراب

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

♪♪♪♪♪♪

امشب دوباره رفتم تو همون روزای بچگی

بابا بیدار شو اشک مادرمو ببین

صوت خستم فدای چوب توی دستت

این دفه یه جوری بزن تا کبود شه زندگیم

تو جشم اهوی من بودی

کی شکارت کرد

کی چیکارت کرد

اصن نمیدونم چی شد

اصن نمیدونم کجا کی سوارت کرد

تا هم اکنون شده فقط باشی توی خونه؟

ببینی گیتارت مث کمرت شکسته؟

تمام درا بسته داد میزنی ولی با ولوم خسته

د برگرد لعنتی د توروخدا بسه

رفیق دارم گفتناتم از رو ترس ه

هرچی گفتی با جون دل گفتم چشـم

چشم چشـم د چشـم اهوی من

هنوز همون گرگم که تن به قلاده نمیده

باشه روی من سیاهه ولی اینو یادت باشه

اون که گوسفند سیفیده پرده دخمل یتت

پرده ی بین مارو درید

اون خریتت

حلقه ی دستتو کی خرید

شغالا دورت کردن تو این گرگو ندیدی یه مشت لاشخور بی صفت

تو با اونا پریدی چقد خون دل خوردم تو بازم ندیدی تو بازم ندیدی

روز مرده ها لعنتی چی واسش خریدی

پشت سرت بودم اشکامم رو گونه هام

همش گریه میکردم د بگو چی واسش خریدی

اخه میگن خاک گور تا گور پاگیره

میگن خون قراره امشب جهان رو بگیره

دوست شب گریدتام شده دستگیره ی اتومبیل

دسشو با ذوف میگیری میخوای پا گیر چی باشی

عکس زیبا پس زمینه ی گوشیم تو بازیه قایم موشک

من گربه تو ام موشی دوباره قایم شدی

هرچی میگردم نیستی د سگ پدر تو کوشی

میگن شاه شطرنجم اره؟ من سرباز تو بودم

اون زمانی که تمام چی بهتر بود تو کیشم کردی من ماتت موندم

مارلبورو ته کشید کمربند پاره شد تو ترافیک خیابونا عشقم اواره شد

شمع خونه خاموش یآدم فراموش با عکسات تو با اون هم اغوش

همـواره از قدیما گفتن یا خودش میاد یا نامش میاد

قدیمیا مردن الان طرف با عشقش میاد

تا کی نبض رگام دنبال چشات بدوه

مرهم درد یه ملت مرگ مهراب دوئه

امشب کل تنم داغه هیچی نمیفهمم

اسمتو با تیغ رو تنم یادگاری میزنم

نتونستم نتونستی اونم نتونست

دلم خیلی ازت پره دلم گرفته از اون حس

چادری که واست خریدم زیرتون میندازی؟

کادوی روز مرد داری واسش یه توله میسازی؟

اسم الانمو تنها مدیون تو ام خیانت تو بود که منو خاننده کردا

گور بابای اسم من اسمو میخوام جیکار من تورو میخوام نمیخوام خاننده شما

شده پا بند شبات تو دلت به اون گرمه؟

تنها جا سیگاری خونس که دلش به من گرمه

ایارزیابی پی ات گشتم شکست این زانوی من

خداحافظ بانوی چشـم اهوی من
♪♪♪♪♪♪

  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • یاسر داوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی