نمونه سوالات شیمی

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ نزار بگم از علی بابا

دانلود آهنگ گروه عجم
♪♪♪♪♪♪

دانلود آهنگ گروه عجم,دانلود آهنگ گروه عجم,دانلود آهنگ گروه عجم

شنیدم این روزا تو خودتی کم حرفی

هر جایی نمیریو رفتاراتم سر سنگین

با اینکه دورو ورت پره آدم ای خاصه

تو رابطتتو با تمام قط کردی

شنیدم این روزا با همیشه تفاوت کردی

اسمم پرید از دهنت وقتیم مست کردی

با اینکه تمام عکسات پر از کلاسا کاریه

یه عکـس قدیمی که رو من تک کردی

یه بار دیگه مسیرمون خورد به هم

این دفه ساکت فقط من میگم

با چه رویی روبه رومی اخه تو

تویی که شب به شب میدادن آمارتو

تو اوج اعتمآدم تو فکر چی بودی تو آغوش من دنبال کی بودی

تو هر ثانیه گوش به زنگ تلفت بودم بگو تو منتظر ارتباط کی بودی

امیدوارم نخوره به من گذرت من بعد نباشه حرف پشت سرت

امیدوارم منو از یاد ببری حال خراب اون روزای من نیاد به سرت

امیدوارم نخوره به من گذرت من بعد نباشه حرف پشت سرت

امیدوارم منو از یاد ببری حال خراب اون روزای من نیاد به سرت

خواهشن ساکت نمیخوام صداتو بشنوم

چیه نکنه میخوای که دوباره بشکنم

منکه تو هر شرایطی پا به پات اومدم

دلت بسوزه به چینو چروک صورتم

ببین بسیار زیاد وقته دیگه نمیخندم

خیلی وقته که دنبالت نمیگردم

خواهشن ساکت منو نریز بهم

هم اکنون که بازه سر حرف نزار بگم

نزار بگم تو که چیزی نمیدونی

نمیدونی تو اون لحظه چی به سرم اومد

وقت ی غلط ی دستت رو شماره ی من خوردو

هواست نبود صوت اون میمومد

تو نمیدونی نبودنت نبودم بود

تو کنار اونو عکست تو بغلم بود

ی دستاتو میکشیدی روی تنش

جای هزارتا زخم روی بدنم بود

حسرت صدایی که صبا باهاش پا میشدم

همـواره دور از تمام دور از آدم ا میشدم

اون موقع کجا بودی پی کدوم مسافرت

همون موقع که میرسید تنها ازت خبر

الکی وانمود نکن که بهتر ی مثلا

غلط غلط ه من بود از اولم

برو پیش همون آدم ای خاصی که بخاطرشون میکردی مسخرم

امیدوارم نخوره به من گذرت من بعد نباشه حرف پشت سرت

امیدوارم منو از یاد ببری حال خراب اون روزای من نیاد به سرت

امیدوارم نخوره به من گذرت من بعد نباشه حرف پشت سرت

امیدوارم منو از یاد ببری حال خراب اون روزای من نیاد به سرت

  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • یاسر داوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی